Denna dagen tillägnar jag mig!


Sitter hemma och tittar ut på det fina vädret.
Jag vaknade runt 10 i morse och kände hur solen lös in i mitt sovrum igenom springorna i persiennen.
Varmt som va är det där inne till skillnad ifrån nätterna.
Men gud så skönt det är.
Idag får man dom där vårkänslorna så det riktigt bubblar i magen, man känner liksom doften av sommaren som snart kommer när man ser solen och den blåa himlen.
Det blir så att jag kommer att gå bort till mamma och sätta mig på altanen och skaffa mig lite mer bränna kanske, en riktig en som kommer ifrån solen och inte ifrån ett solarie.
Har ju redan färg ifrån när jag har legat där inne och pressat.
Men nu blir det en dusch och lite kläder efter väder.

Skriver ett inlägg lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0