Ropar ditt namn i mitt huvud.

Alltid när någonting går bra så kommer det något litet missfoster ifrån staden Alingsås och hittar på någon skit.
Det roliga är att det är vuxna människor.
Sådana som man säger är gamla i gemet.
Jag blir ledsen för att jag tycker synd om personen som måste hitta på saker om andra för att själva kunna klättra på stegen till att bli något.
Så länge man lever på andras stegar så kommer man dock falla en vacker dag i alla fall.
Jag längtar verkligen tills den dagen kommer då det inte längre går att klänga sig fast med hjälp av någon annan.
Är det inte meningen att man ska stå på egna ben när man är vuxen?
Nej fy hundan.
Skäms dumma människa.

I helgen ska jag, älsklingen och Gizmo vara ute i stugan.
Ska bli så skönt att släppa allt ett tag.

Imorgon ska jag träffa en psykolog.
Det ska bli riktigt skönt för jag måste få ur mig allting nu.
Vet inte vem jag ska prata med annars just nu?
Kan ju alltid prata med min mamma men vi har liksom aldrig någon tid för oss själva så det blir svårt.
Fredrik kan jag prata med men jag kan inte uttrycka mig på det sättet som jag vill faktiskt.
Min socialsekreterare har fått rabies eller någonting och blivit helt sjuk i huvudet.
Sorry att säga men det är sant.
Jag känner att hade jag bara haft 1ahands kontraktet på lägenheten så hade jag klarat mig så jävla mycket bättre utan henne.
Just nu gör hon inget annat än att bara förstöra när jag mår bra.
Då ska det genast bli lite sämre igen.
Hon måste lida av borderline eller något.
Och Grindgatan ska vi inte prata om.
Värsta horhuset i hela jävla Sverige för fan.
För att inte tala om personalen som jobbar där.
Eller nej, nu ljög jag.
Det finns en stjärna där men resten av personalen ska jobba på ett lager och inte med människor för dom kan inte hantera mänskliga situationer som dom ska.
Pedagogiska, oh ja. Visst, jag undrar vad dom fick det ifrån för det är det sista dom är. BAJS PÅ DOM!!

Nu  har jag spytt lite galla idag också över människorna som just nu jobbar sig i mitt liv.

Det är svårt som det är men lite svårare ska det tydligen vara för att man ska känna att man lever.

Jag tänker inte sluta ha gizmo bara för att någon annan vill det.
När jag känner att det är bra så är det bra, innan det är förändrat så kan dom bara dra åt helvete.

Jag sköter allt mitt så fuck you and have a great day!

Nu ska jag titta lite på Animal Planet med syster och pojkvän. <3

goskompis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0