Nu är denna veckan snart slut..

Det är Torsdag kväll och jag och min kärlek har bänkat oss i soffan som vanligt vid den här tiden.
Denna veckan har jag fått gjort lite faktiskt.

Va på mitt första tandläkar besök på 7 år i Måndags.
Eftersom jag har sådan tandläkarskräck går jag ju till sjukhustandläkaren och får lustgas.
Dock mitt i allt satte dom på lite för mycket lustgas så jag fattade helt och hållet verklighetsuppfattning och förstod inte alls vad jag va.
Men jag fick andas in lite syrgas och det gick över.
Sammanfattning av mitt första av 4 tandläkarbesök gick bra! :)
Tanden lagades och jag vaknade till liv.
Hade ju min Case Manager med mig också så jag slapp att gå själv.

Tisdagen va ju sista dagen i Augusti.
Jag försov mig och min kära morfar kom och körde mig.
Tack gode för att han är pensionär och inte hade någonting för sig just då.
Så jag kom i tid och allting gick fort.
Efter det så åkte jag och Freddan hem till mina päron så han fick jobbat lite.

Igår Onsdag hade jag vårdplanering på beroendeenheten tillsammans med min vob Mariana, min soc Angelica, min Case Manager Pamela samt en annan personal ifrån sub-programet.
Jag sköter mina tider bra.
Det känns skönt att veta.
Men sedan eftersom jag har gått ner ca 10-12 kilo på ca 2 månader så pratade vi om att vi ska se till att jag inte får en ätstörning.
Jag har ju mått så jävla illa så jag får inte i mig någon mat.
Vissa dagar äter jag ett äpple och ingenting mer, eller så äter jag inget alls.
Sen kommer det en dag då jag frossar så jag mår illa som fan.
Fick springa upp på toaletten och satt där och hulkade senast i Måndags kväll.
Det bestämdes att varje Måndag ska jag väga mig så jag inte fuskar med maten och jag ska börja ta med mig frukost och äta på bussen eller inne på beroendeenheten.
Praktiken är snart klar, tack gode gud.
Hunddagiset här kommer jag!
Samt att jag har pratat med en tjej om att jag ska vara hundvakt åt henne för pengar.
Det ska bli jävligt skoj faktiskt.
Jag å Freddan va hos päronen en stund då också.
Sen åkte vi hem och jag åkte ut med Emsan och käkade på Fifi's.
Riktigt trevligt att träffa henne. <3
Måste göras oftare.

Idag Torsdag har jag bara varit på beroendeenheten, pratade där en stund med Gunnar som delade ut medicinen idag.
Åkte hem och sedan la jag mig och sov en stund.
Jag känner mig fortfarande lite krasslig, lite febrig och snorig.
Men det går nog över snart, alla människor man träffar nu verkar ha åkt på någon förkylning eller annat.
Antar att det är pga skolstarten och allt.

Imorgon ska Älsklingen till frivården medans jag hämtar min medicin.
Sen när vi kommer hem ska jag till päronen och sen väntar på att Fredrik kommer ifrån soc.

Får se vad som händer mer.
På Lördag ska jag till Trollhättan och träffa tjejen och vovven som jag ska passa.
Och på Söndag ska vi eventuellt till Ullared med Freddans mamma.

Får se om jag skriver något mer nu i veckan.

Ha det bravo!!

ås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0