Det är så segt utan internet.

Ja, jag har då inget internet hemma nu igen så jag väntar på att min kära mor ska betala åt mig idag.
Vi har ju lilla Gizmo hemma, eller lilla och lilla.
En 4 månaders valp som är stor som ett hus.

Saker som har hänt i mitt liv det senaste.
Jag har fått ätstörningar, vet inte vad jag ska skriva om det för jag vet inte mycket mer än att jag inte äter.
Håller på att genomgå en utredning angående det så vi får se vad som händer och sker.
Jag har gjort mig ovän med grindgatan och den fitt personalen som bor där.
Men vad jag tänker är inget jag berättar.
Så otroligt arg är jag när jag tänker på dom som jobbar där.
Helt så jag har funderat på att flytta ut till landet ett tag.

Vi får se.
Jag ska i alla fall pilla lite iordning med räkningar och skit nu och sedan blir det promenad.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0