Höstdepp är Underbart!

Så ligger man här i soffan hos morsan idag igen.
Jag har sovit här i 2 nätter och jag vill inte åka hem.
Mår varken bra psykiskt eller fysiskt.
Det här jävla viruset tar död på mig känns det som och jag vill bara bli helt frisk nu med en gång.
Och även detta påverkar måendet en jävla massor.
Det är verkligen inte kul alls.
Mina tankar går hela tiden åt det destruktiva hållet och jag saknar mycket som jag inte borde sakna.
Men jag saknar också människor, både dom bra och dom dåliga.
Jag tänker bara tillbaks på dom roliga och bra tillfällena ihop med dom och vägrar att se det dåliga.
Ibland blir man bara helt enkelt obstinat emot sig själv.

Annars nu idag har jag haft Linus.
Jag har sovit mycket, varit i Borås och så har jag varit hemma hos morfar och ätit.
Ska nog sova en liten stund till snart för mina ögon går i kors igen.
Har jobbat lite också här hemifrån och fått iordning på 4 pärmar nu i alla fall så i eftermiddag kommer det fler.

Nej jag kanskr skriver senare eller imorgon för jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja usch, psyket påverkas verkligen när man är sjuk! har precis blivit frisk efter att jag varit sjuk i fem veckor, förra veckan höll jag på att bryta ihop. Man blir så isolerad och negativ, tänker och tänker, orkar ingenting. Grymt tråkigt, hoppas du blir frisk snart så även psyket blir bättre =)

2010-10-28 @ 22:44:04
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0