Ytterst lite sömn.

I natt har jag inte sovit mycket alls.
Fy va seg jag va i morses när jag skulle gå upp.
Jag hörde inte klockan alls utan vaknade till när mamma kom och pratade med mig.
Ännu en dag fick jag ringa morfar. Och jag är tacksam att han finns.

Det gick snabbt i Borås idag.
Tog mindre än 15 minuter.
Sen åkte vi hem igen och köpte fika och lite så.
Bakelser är inte helt fel och jag kan behöva gå upp i vikt nu.
Aldrig är man nöjd.
Innan när jag va på IRIS gjorde jag inte annat än att gå upp i vikt hela tiden och sen helt plötsligt efter att jag kommit tillbaks till Alingsås så rasade jag i vikt istället och nu väger jag för lite.
Hade varit nöjd om jag låg mellan 55 - 58 kg istället för 49 - 52.

Annars i huvudet är det rätt så avstängt nu.
Skönt att slippa höra och slippa tänka.
Ligga och titta på tv med mammsen tar bort många tankar och man lugnar ner sig betydligt mer än vad man gör när man är själv.
Med mamma är man avslappnad, behöver inte bry sig om vad man säger eller inte och behöver egentligen inte bry sig om någonting.

Vad skulle man göra utan sin mamma?

Nej, men jag har inte så mycket mer i huvudet nu.

Skriver kanske senare!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0