Tv-kväll!

Nu sitter jag i soffan med mamma, lillebror, pappa, Hasse & Marie.
Denna dagen har gått åt till att sova och bara ta det lugnt.
Sen kom Hasse & Marie runt 18 tiden och vi har käkat kinamat och tittat på tv.
Mysigt och det är för jävla skönt att göra ingenting.
Jag orkar ju inget och känner mig helt kraftlös.
Så nu har vi precis druckit en kopp kaffe och vi alla sitter och tittar på "Så mycket bättre" på tv4.
Helt underbart program.
En otrolig blandning av Svenska artister.
Jag älskar dessa tolkningar av varandras låtar i deras egna
Annars så har jag suttit inne på Flashback och läst igenom allt angående mordet på 5 barnsmamman i Skara.
Jävla psykfall som gjort det.
Bara man ser honom på bilderna ser han ju helt sjuk ut.
Riktig WhiteTrash som ser dunder påtänd ut på alla bilder som han är på.

Nej, tragiskt hur mycket skit som händer där i Skara..

Skrämmande!

Saknar Lizze ikväll.
Ska ta mig till henne så fort jag känner mig bra.

Ha en fin kväll folket!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag saknar dig varje dag!!! hoppas du orkar ses snart!!!! Kramar

2010-11-16 @ 14:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0