Sjuk i huvudet!

Jag ligger nu i soffan och tittar på Beck.
Fortfarande kvar hos mina päron då jag har "flyttat" hit lite smått.
Blir la att jag flyttar hem någon gång men jag känner inte för det just nu.
Och i veckan blir det kolla på en större lägenhet på Noltorp, det gillar vi mycket!!

Men dagen har varit bra.
Gick upp sent i morse.
Farmor va här och hälsade på.
Hon och mamma drack kaffe och jag själv tog ett stort glas mint te. Smaskigt!
Sen kom mormor och morfar och lämnade av Moa och sen tog dom med sig farmor så hon slapp att gå hem när det regnade.
Jag satt kvar framför tvn ett tag sen hörde Emsan av sig.
Frågade om vi skulle ses efter hon hade varit på kalas och henne säger jag aldrig nej till.
Vackra kvinna!
I alla fall satte jag på mig och lite så medans jag väntade och sen ringde.
Sen åkte jag Emelie, Elenore hennes syster samt Susanne som är Emelies mamma ut till Emelie och käkade pizza.
Det va riktigt gott. :)
Sen satt vi och tittade på kort på tvn.
Samtidigt sprang Susanne runt och städade och Elenore pillade med att avinstallera program på Emelies dator som va seg verkligen va seg som kola.
Runt 18:30 åkte vi in till stan för Emsan skulle på träning.
Medans hon åkte hem till sin mor så stack jag upp till min lägenhet och hämtade brev och lite annat smått och gott som kläder och min kamera som jag nog tror jag kan fixa nu.
Tack för att man kan hitta dom flesta lösningarna på internet, får se om det funkar nu bara.
Sen när jag kom hem gick jag ut på en promenad.
Mötte upp Zara så vi gick en bra promenad, så synd att det är sånt pissigt jävla väder bara.

Annars har jag nu bara legat här i soffan sen jag kom hem.

Lite gnällig känner jag mig på folk som är så fucking jävla bittra också.
Gör inget annat än att gnäller och är otrevliga. Bara för att man inte är bästa vän med någon och för att man tycker olika om saker och vad som är rätt och fel, och vad moralen är emot vänner så behöver man inte bete sig som någon sorts bitterfitta som hugger som värsta huggormen bara man öppnar munnen.
Så jävla omoget och barnsligt.

En annan sak som gör mig konstig i huvudet nu är alla konstiga drömmar jag har.
Dom tar aldrig slut och dom är verkligen helt sjuka!
Blir orolig många gånger för mina egna drömmar och det gillar jag inte alls.
Inte att vara orolig över saker som inte händer på riktigt.

Nej, men nu ska jag kolla klart på filmen och imorgon så blir det att åka till Borås igen.

Ha en bra kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det där med drömmar är verkligen så jobbigt ibland.. Har ofta perioder med jobbiga, konstiga och wierda drömmar som jag sen går och tänker på och bär med mig känslan. Blir ju tokig när man försöker fundera ut om de har någon mening, det borde det ha kan jag tycka ibland..

2010-11-22 @ 22:33:59
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0