Lyssna till ditt hjärta..

Vad som än händer tänker jag inte släppa dig.
Jag tänker aldrig tycka illa om dig och jag tänker alltid hoppas på att vi en dag skall förenas igen.
På något vis så kommer du alltid att finnas med mig och det är så det kommer att förbli.
När du försvann så grät jag blod och mitt hjärta värkte otroligt mycket.
Jag har känt liknande smärta tidigare men inte som den här, inte som när DU försvann.
Du va långt ifrån perfekt, men vem fan är det?
Saken va att jag kände trygghet och jag kände mig hel med dig.
Jag antar att du vet vem du är och jag hoppas att du i så fall tar åt dig.
En vacker dag så hoppas jag att vi förenas igen.
Bygger på det som vi då byggde på och gör det till den verkligheten vi ville ha...
För jag tänker inte sluta att lyssna till mitt hjärta.
---

Igår åkte jag hem till Lizette.
Vi gjorde inte så mycket, tog det lugnt och satt och pratade mest.
Sen efter en stund kom Brobeck och höll oss sällskap.
Jag blev sjuk trött senare och tog då bussen hem.
Hemma gjorde jag inte mycket mer än att gå och lägga mig vilket va jävligt skönt.


Idag fick jag äntligen sova länge för första gången.
Det va helt underbart och jag gick upp runt 11:30.
Blev lite fika med morfar och sen när han åkt hem gick jag och mamma ut på en promenad.
Lite frisk luft är aldrig fel.
Efter det har vi kollat lite på tvn och nu har vi lagat käka.
Blir Panaeng vi ska äta, thai går alltid hem.

Skriver mer senare ifall jag orkar.
Känner mig svag och skakig idag.

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0