Billig shopping, bio och piercing.

Jag sitter hemma i soffan.
Sov länge idag vilket va otroligt skönt.
Efter det har jag käkat lite frukost, kollat på tv, spelat tv-spel med mamma och Linus och nu gör jag ingenting.
Idag ska vi på bio jag, mamma, Linus och Moa.
Det blir den nya Harry Potter.
Enda nackdelen är att den är så jävla sent ikväll, den börjar vid 20:15 och slutar inte för ens 22:41 ungefär.
Men men, så kan det vara.

Annars så har jag hittat lite småsaker på Tradera nu.
Ett par nya Nikita Baggy byxor, samt ett par Haremsbyxor.
Jag måste ju säga det att jag egentligen HATAR just haremsbyxorna men dessa va helt förtrollande.
Bara kände att jag måste ha dom för dom va otroligt fina.
Sen har det blivit en ny Adidaströja och lite annat smått.
Kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR tradera för du kan hitta både bra och billiga saker där.
Inklusive att jag har saker som jag själv inte använder längre som jag tänkte sätta ut där så man kan sälja lite egna saker.

Och nu hade jag tänkt att jag ska sätta igång att pierca igen.
Har fått fram mina nålar, hittat min multitång. Klarar mig med den ett tag för den går att använda till allt faktiskt.
Men jag ska leta efter en annan nyare multitång plus en ring stängare/öppnare också. Hittat två sidor som säljer sådana multitänger men dom va jävligt dyra om man jämför med min förra sådan tång som jag hade.
Har också beställt hem ett par nya nålar, inte sådana jag redan har utan en annan sort som jag ska pröva ifall dom är bättre.
Och i veckan får jag hem nya smycken.
Barbeller, långa stavar samt navelsmycken.
Så man kan pierca dom flesta ställena utan ögonbryn samt septum.
Jag ska också leta efter en ny öronhålspistol.
Ah, det är kul att sätta hål på både mig själv och andra människor med ett bra resultat.
Och fint blir det också!

Men i alla fall.
Nu ska jag snart in i duschen.

Så ha en bra helg allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0