Permis i helgen!

I helgen ska jag ha min första permis på nästan 6 veckor.
Fy fan va skönt!

Annars har denna veckan gått fort som fan.
Antagligen för att man har 12-steget att gå på varannan dag.
Det är otroligt bra tidsfördriv som man även får verktyg till att hålla sig drogfri.
Man kan gnälla ut precis om vad som helst.
Förbannat skönt!!

Men i alla fall.
Förra helgen va en succe i min värld.
Vi va på Röda Sten och skakade på dom lurviga.
Underbart väder, skön musik och bra folk omkring.
Man kan ha kul nykter!
Tro det eller ej?

Nu ska jag packa mina grejer så får mamma köra hem mig.
Blir att ta mina mediciner och sedan hoppa i sängen så det snabbt blir morgondagen.

Idag har jag förresten varit på Ullared.
Min kärlek gav mig en ny digitalkamera.
Massa bäst är min Fredrik.

Nej, men nu avslutar jag detta meningslösa inlägg.

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0