En bra dag med mycket gjort.

Ja, då sitter man hos morsan och kollar på IFK Göteborg emot GAIS.
Hoppas fan på att änglarna vinner annars får jag nästan lite kramp i hjärnan.

Moa sitter och värmer sig på min hand.
Hon är cepe-kall och jag är tydligen jättevarm.

Ska åka tillbaks till fucking GG sedan.
Är så arg på min jävla soc att jag skrev ett meddelande på typ 1 mil på mobilen.
Vissa saker är fan inte okej.
Men nähä, Alexandra ska behandlas som någon jävla knarkare som jag inte är.
Jag är faktiskt okej.

Har förresten varit hos tandläkaren idag.
Min Case Manager Pamela va med mig och fick även följa med mig in för jag är verkligen livrädd för tandläkaren.
Eller inte just tandläkaren utan att dom ska gräva i min mun och att dom har en jävla massa grejer som dom stoppar in i munnen som låter och gör ont.
Men jag har i alla fall 2 hål som ska lagas samt min framtand som ska byggas på.
Vi sa det att vi tar allting på en gång och då kommer jag få lugnande i form av någon benzo sort.
Så när vi kom tillbaks till GG fick Pamela prata med Lennart som är typ föreståndare eller va fan han nu är.
Men det va okej om jag fick den medicinen och då vara positiv på benzodiazepiner i några dagar.

Så nu väntar jag bara på kostnadsförslaget som ska skickas hem hit och så måste socialen godkänna det.
Helt ärligt blir jag sne om dom inte gör det.
För nu gick jag idag till tandläkaren idag som jag inte varit hos på 6 ÅR!!
Sjukt längesedan.
Men jag hade otroligt bra tänder trots medicinerna jag käkat och alla droger jag har petat i mig som allting påverkar tänderna på ett eller annat sätt.
Bra där Alex att du har varit duktig med tandborsten.

På tal om något helt annat.
Igår fick jag för mig att jag skulle sluta andas om jag somnade.
Det va sjukt jobbigt och jag gjorde allt för att hålla mig vaken. Men jag klarade mig.
En inbillning, vilket det varit några stycken titt som tätt.

Men nu ska jag fortsätta att kolla matchen och sedan tvinga iväg min pappa så jag kommer hem.

Dagens Ord: Senior
Dagens Vän: Syrran
Dagens Låt: Pst-Q - Jag ser

25 DROGFRIA DAGAR!!!

Kommentarer
Postat av: Matte

Hey skön blogg gillar den skarpt lagt den som fav..

hoppas att allt är bra med dig??

må bäst så länge... mvh M

2010-05-11 @ 08:53:33
Postat av: Matte

hey hoppas att allt ee bra med dig??? så du bor på behandlingshem i enköping...

sj bor jag också på ett, men det ee som ett hotell...

om du vill kan du gå in o kolla hur jag härjar på hotellet med alla substanser i kroppen he he.. live i cam... tycker det ee enklast så pallar inte skriva...

Må bäst o ta hand om dig....

2010-05-15 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0