Det knastrar.

Ligger lite halvt om halvt här i soffan.
Har Twilight New Moon på tvn som går om och om igen.
Såg ju filmen på bio med Moa i vintras men den är lika bra som ettan och en sån film som man kan se om och om igen.
Hade tänkt att titta på Brothers sedan när jag blir lite trött.

Är här uppe i Enköping och har varit här sedan i Söndags.
Både hatar och älskar att vara här uppe på en och samma gång.
Jag älskar lägenheten, hur stor den är och hur det ser ut här.
Men jag hatar att vara här för att det ligger så långt ifrån hemma.
Inga vänner, syskon eller något sådant.
Ingen pojkvän.
Och ut och leta efter en kille har ju inte varit något man gjort när man varit här på helgerna annars.
Dom har kommit till mej.
Nej, men skämt åsido.

Livet tickar på som vanligt annars.
Jag är ju mer och mer i Alingsås nu och det är riktigt skönt faktiskt.
Vill bara att tiden ska gå fort så det är sprudlande vår och sommaren strax är här.
Ska vara massa känslor i luften och jag kanske börjat må bra på lite mer egen hand.
Hoppas på att ha dragit ner något på medicinerna i alla fall..


Nej, men nu ska jag byta film.


Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0