Narkotikaförsäljning.

Yes, det är mitt nya yrke.
Shit det är verkligen en sak som jag INTE accepterar.
Visst att jag har gjort mina misstag va men jag har i alla fall hållt mig till sanningen i slutändan.
Saken är bara den att det är skrattretande med tanken på att personen/erna som sagt det inte riktigt har rent mjöl i påsen själva.
Men visst. Jag får la bjuda på den då.
Jag har mer tur än många andra och en soc som står bakom mig till fullo.
Och många andra tror mig också.
Ingen skulle kunna se mig hålla på med sådana affärer heller.
Men jag ger er ett finger era jävla nollor!

Nu sitter jag i alla fall på tåget på väg till Alingsås.
Ska bli förbannat skönt att komma dit igen.
Har med mig lite dekoration ifrån min lägenhet i Enköping så jag får en lite bit av Alex där hemma.

Träffar min Case Manager imorgon, Pamela.
Får se vad en sådan gör.
Eller ja, skjutsar mig dit jag ska.
Ringer mina samtal.
Håller helt enklelt koll på mig och hjälper mig med sysslorna som måste göras.

Nu ska jag dricka lite saft och bara ta det lugnt.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0