Jag skadade mig själv idag..

Placebo - One of a Kind spelas på högsta volym i hörlurarna när jag står och väntar på bussen.
14:09
Då ska den snart vara här.

Bussen kommer och jag hoppas på.
Fullt med folk och det fanns knappt någon plats kvar alls.
Jag satte mig bredvid en gubbe i 65+ åldern.
Det va sista platsen.
Och jag förstår varför inte någon ville sitta där.
Han intill mig luktade piss-alkis och det är en stank som svetsar fast sig i näsan på en efter en liten stund.
Jag hade tur att dom som satt i sätena framför hoppade av någon hållplats senare så jag kunde hoppa fram istället.
Dock satt den där fräna äckel lukten kvar i näsan.

Denna bussen åker en annan väg än vad 214 gör.
Mina tankar är någon helt annan stans och  jag seglar iväg en bra bit.
Gamla minnen som kommer upp.
Dofter, beröring och känslor för just den sekunden.
Alla känslor ifrån dom olika minnena sprider sig i kroppen och jag mår verkligen bra av det.
Blir alldeles varm och sitter och ler för mig själv.
Folk på bussen måste tro att jag är helt bäng eftersom jag håller på som jag gör.
Antagligen en jävla massa ansiktsuttryck som kommer medans jag sitter där i mina egna tankar.

Men ingen, INGEN kan någonsin ta mina minnen ifrån mig.
Dom kommer alltid att finnas där.
Förmodligen mer långt ifrån, men nu känns allt så nära.
Den bästa känslan jag får är när man har sovit bredvid någon man gillat och man vaknar upp på morgonen av personen luktar och pussar en  i nacken.
Har inte direkt snöat in mig på någon specifik person utan vem som helst som har gjort det där det har funnit känslor med i bilden.

Men nu sitter jag här i soffan.
Tvn står på med alldeles för hög volym men jag orkar inte göra någonting åt det.
Vill bara att jag ska bli så pass trött att jag somnar.
Sedan att det är morgon och Agneta kommer och väcker mig.
Något som jag tycker är lite jobbigt bara är att jag vaknat runt 5 i 2 dagar nu och mått illa som fan.
Spydde nu sista natten.
Antar att det är den jävla medicinen som gör att jag mår illa.
Men såhär mycket orkar jag inte må kass.

Blir att dyka ner i sängen nu och hoppas på att somna.


Sleep tight suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0