Subutex behandling

Idag är det Tisdag.
Mina prover ifrån mitt U-tox visade negativt vilket då va starten för min behandling.

Så idag började jag med Subuxone.
Känns otroligt bra.
Och på Måndag flyttar jag hem till Alingsås till min egna lya som jag har fått.
Ska pynta den fin och göra så den blir min.
Personlig.

Allt är på väg emot rätt håll och jag ska fortsätta såhär.

HJÄLP MIG! STÖTTA MIG! FINNS DÄR FÖR MIG!

Jag behöver er nära och kära, familj, släkt och vänner nu.
Så jag ber er om hjälp.
Förgyll mina dagar och hitta på saker med mig!
Ni får vara en av mina morötter.

Jag ska ta ansvar för mig själv och bli en riktig människa.
Sluta vara rädd för livet, känslor och för allt.

Så det är bra där.

Nu ska jag lyssna lite Band Of Horses.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STORT LYCKA TILL!!

Du kommer att fixa det!

Kram

2010-06-15 @ 21:04:58
Postat av: Emmy

Din blogg är verkligen jätteintressant att läsa, jag tror jag har läst varenda inlägg nu och jag vill verkligen önska dig all lycka till i livet! Jag tror att med stöd av vänner och bra behandlingspersonal så kommer du lyckas jättebra i livet. Jag tror på dig :)

2010-06-16 @ 20:41:42
URL: http://emmmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0