Ny människa!

Idag har vi höjt min dos från 16mg till 18 och det känns faktiskt bra.
Hoppas på att slippa ledvärken nu.

Annars har det varit en helt okej dag.
Gick upp vid 7.
Tog bussen vid 8.
Sedan va jag dit och hämtade mediciner och så.
Tog 10 bussen till Alingsås igen.

Efter det gick jag och Freddan ner till gräsbadet vid gerdsken och solade.
Skönt va det och jag hoppas att jag fick lite färg i alla fall.

Efter det kom min soc på besök hos mig klockan 13.
Va ett rätt så snabbt möte.
Hon kollade mina kvitton, jag fick säga vad som saknades i lägenheten och sedan va det inte så mycket mer.
När hon hade gått gick jag och la mig i sängen.
Blev väckt av Annica å Anki ifrån grindgatan senare. Dom skulle kolla hur jag mår och sådär.

Imorgon bär det av till Borås.
Lämna UP.
Sedan blir det möte med Mariana, min soc och Pamela (Case Manager).
Får se vad som sägs då.
Lite nervös är jag faktiskt.

Men nu ska jag ner och kolla tvätten.

Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Günther

Jag vill ge dig en fin, tysk ost!

2010-07-06 @ 08:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0