Möbler m.m. till nya lyan.

Igår satt jag och kollade på vad det finns för möbler man kan ha i min lilla lägenhet.

Hittade denna snygga soffan som även är en bäddsoffa med 140 brädd när man bäddar upp den.
Den hade inte suttit fel för 5 öre.
Skramla ihop lite mer cash kanske man ska göra.




Sen ett bord som är ett måste att ha pga att jag inte har någon plats typ får bli ett barbord.
Emmgus har ett sådan och det är väldrig praktiskt faktiskt.



Jag ska titta på lägenheten antingen ikväll eller imorgon förmiddag efter att jag har varit i Borås och hämtat medicinen.
Då vet jag lite mer vad som får plats och inte.

Jag hoppas på att jag kan klämma in en 160 säng någonstans. Men är det en sovalkov går ju det aldrig.
Men ja, jag ska inte säga något före jag har sett lägenhete.

Kommer säkert hitta massa skräp som jag kommer fylla min lilla lägenhet med.
Allt kommer att komma upp som bilder här, det vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0