Mitt hem <3

Jag bor i min lilla 1a på 40kvadrat.
Fått till dom flesta möblerna och det känns helt underbart.
Ska ta lite bilder och lägga upp så ni får se min lilla lya.
Riktigt mysig är den men bättre ska det bli.
Lite mer tavlor och något matta sedan är det fixat och klart.

Annars idag har det varit en helt vanlig dag typ.
Jag gick upp i tid och åkte med bussen till Borås för att hämta min sub.
Det går bra och jag har inte försovit mig en enda gång.
Applåder till mig!
Jag har ju en man som inte är allt för pigg på morgonen så han kan man ju inte få någon hjälp att gå upp med.

Han fyller förresten 37 år idag. Grattis till honom!


Nej men jag skulle bara skriva hej typ.


Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0