Smarta kommentarer av min syster.

Pappa ligger och läser i en pizzameny för att vi ska beställa pizza.
Jag tyckte att pappa tog sån jäävla lång tid på sig.

Så jag sa - Jag känner en som tänkte ihjäl sig.
Moa - Vem då?

Ja, där va dagens första smarta kommentar.

Andra va nu på natten och vi pratade om doktor finger och kom in på mitt ex.
Moa - Jag kommer ihåg att Jimi retade sin bror om det för att han hade fått påhälsning av doktor finger och sedan fick han också det.
Alex - Ja han fick skylla sig själv.
Moa - Men vad va det han hade för sjukdom då?
Alex - Han hade kolik
Moa - Jaha så han va uppe på nätterna.
Alex - Nä, tarmvred!

Min syster tror att kolik är att man är uppe på nätterna, men hon tänkte inte längre än vad näsan räcker idag heller.


Kommentarer
Postat av: mezza

Hej!

försöker med en grej... och jag har ju följt din blogg ett tag, så jag passar på o fråga..

Vill du va med på:

http://mezzas.blogg.se/2010/january/utmaning.html



Varma kramar!

2010-01-09 @ 13:45:36
URL: http://mezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0