Jag älskar mitt liv!

Just nu älskar jag mitt liv.
Jag är en aning knäpp.
Har förbannat kul på dagarna på hunddagiset så jag gärna stannar kvar lite längre på eftermiddagarna.
Som sagt.
Jag har ju mina favoriter.
Pitbulltiken Loppan. Och idag fick jag en till.
En liten staff hane som heter Boston.
Självfallet är dom av raserna som jag mest gillar.
Säkerligen därför jag fastnade för just dessa två.
Fast båda har kommit och gömt sig hos mig.
Loppan satte sig i mitt knä för hon va rädd för den andra personalen som va ute med mig och Boston gick med mig ute i hagen när han va rädd för dom andra vovvarna.

Annars mår jag nu jättebra idag.
Har packat väskan för imorgon åker jag hem.
På torsdag blir det tatuering.
Det ser jag fram emot som fan.
Sedan på Fredag är det begravning, vilket känns väldigt tungt.
Det kommer att kännas så jävla underligt att gå på just Anders begravning.
Han va den sista jag kunde tänka mig.
Större chans att någon av mina ex skulle dö av en överdos eller något men inte han.
Världen är upp och ned och jag kommer säkerligen vara väldigt kluven efteråt.

Antar att min värld kommer att rasa en stund och jag kommer nog stanna i kolgruvan ett tag.
Ska ta med mig ett kort hit som jag ska rama in.

Imorgon blir det upp tidigt.
Fixa iordning mig och allt sånt där.
Gå till praktiken.
Stanna där tills lunch.
Sedan går jag upp till centralen och väntar.
Plockar ut mina biljetter och så.

Nu ska jag lägga mig och glo på tv.
Lär ju säkerligen somna.

Men här kommer lite bilder ifrån dagens bus med hundarna.


Lite suddig bild på mig och Boston ute i snön. Pusskalas! <3

Faunus ligget och slickar i sig snön.

Och här har vi lilla Loppan efter en stund ute i hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0