Alla piller säger vad jag vill säga.

Jag sitter här hemma.
Känner mig trött och irriterad hela jävla tiden.
Trött på livet för tillfället.
Vill hem.

Jag saknar att känna den där tryggheten som fanns för ett tag sedan.
Vart tog den vägen?
Känner mig utlämnad och naken.
Vad är det som ger mig dessa tankar?
Det vet jag faktiskt inte själv.
Har börjat åka upp och ned som i en bergodalbana mellan att vara glad och ledsen.
Någon som har tips på hur man kan göra dagarna lite lättare kanske?

Ska spika upp en spegel över sängen som jag fick ifrån Agneta idag.
Den får jag ta med här ifrån när jag flyttar sedan också.
Snällt av henne.
Skulle egentligen in till IRIS idag och ha ett samtal ihop med min gamla kontakperson Iris.
Tro det eller ej men hon heter så och det är bara en tillfällighet och hon har inget alls med behandlingshemmets namn eller något.
Jag är lite rädd för samtalen med henne med tanken på att det handlar om våldtäkten förra våren.
Det gör ont att öppna såren igen.
Men det kanske är ett måste för att kunna sy ihop dom ordentligt och motverka att dom någonsin går upp igen.

Allmänt annars.
Jag har kommit igång med träningen igen.
Tränar 6 dagar i veckan.
Går mest på pass.
Body Pump, Body Step och Body Jam.
Eller ja, jag ska testa på Body Jam idag så får vi se vad jag tycker om det.

Ska upp tidigt och åka till IRIS imorgon och träffa Heidi när hon nu kommer på besök.
Det ska bli superkul.
Den tjejen har det lilla extra och jag gillar henne massor.
Våran dröm om att starta ett gym med endast trance musik.
Vem vet, vem vet. ;)

Efter det ska jag och Agneta till Polisen och hämta papper så jag kan få ett jävla körkortstillstånd någon jävla gång.
Är på tiden nu tycker jag.

Nästa vecka blir det hem till Alingsås.
Tatuering och Begravning.
Måste umgås lite med familjen med hade jag tänkt.
Tror knappast att det är något bra att vara här den helgen efter begravningen för det kan säkerligen leda till ett återfall för det gjorde det sist.
Är rädd för det eftersom det är det sista jag vill.
Jag ska verkligen klara det den här gången och nu hålla mig drogfri för all framtid.
Vill inte mer.
Orkar inte mer.
Är trött på det helt enkelt och det är fan inget värdigt liv för någon.

Men nu ska jag packa träningsgrejerna så jag inte glömmer något.

Trött Jag är trött som fan efter träning.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Fan du får börja på hälso när du kommer hem o dra med mig, jag har blivit förlsappad på den fronten nu"

2010-01-14 @ 18:39:30
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0