Hatad av många, Älskad av få.

Ibland blir jag så jävla trött på människor.
Att det alltid ska vara ett beteende av folk att dom hela tiden ska lägga sig i andras liv.
Va fan vet folk hur jag mår?
Vad i helvete ger en människa rätt att klanka ner på en annan människa?
Anledningen är antagligen för att dom har ett så jävla miserabelt liv själv och måste då trycka ner andra människor för att själva må bra.
Det är lågt, så jävla lågt.
Jag skulle också kunna göra det men jag vill inte.
Folk får må dåligt i fred.
Eller så får folk vara lyckliga i fred och jag tänker i så fall avundas i tystnad.
Självklart finns det alltid dom som har det bättre, men många som har det sämre också.

Nej, hoppa åt helvete jävla fitta!

Har vart hel dag på dagiset idag.
Skönt.
Dock har jag fått lite konspirations tankar angående några i personalen.
Men antagligen är det bara inbillning.

Nu ska jag ställa mig och laga tacos och sedan lägga mig i soffan.
Kanske blir så att man somnar där ikväll igen.

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0