Dansa

Ja, nu har jag försökt mig på både shuffle och jumpstyle.
Och jag skippar skuffel ut fortsätter med jumpstyle.
För jävla kul om man har orken att lära sig det.
Kanske är jag en naturbegåvning eller så har jag helt enkelt lagt ner jävlar i mig med tid bara för att lära mig.
Jag lovar att jag ska lägga ut en video inom en snar framtid så ska ni få se.
Lär man gå ner fett mycket i vikt också om man kör det varje dag.
Har börjat med dom där 200 situpsen om dagen nu.
Gör några i taget.
Typ 40 åt gången så man orkar.
Dock hade jag sån extrem jävla träningsvärk idag att jag knappt kunnat sätta mig ner.

Nu ska jag fixa med min thai-gryta och sedan blir det att invänta Paradise Hotel.

Ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0