Sista december går emot sitt slut..

Ja, då va det alltså nyårsafton åter igen.
Förra året firades det ihop med Sara, min syster och en massa andra.
Idag blir det jävligt lugnt med nästan hela familjen och sedan går jag nog vidare en stund.
Det är äckligt kallt i år också i alla fall.
Sen är det skillnad på alkoholkonsumtionen i år.
Förra året va jag kanon, i år är jag nykter. Det är inget fel på det alls.
Jag slipper att vara bakis imorgon och då mår man bra.
Nu är det strax ett nytt år med nya möjligheter och jag ska göra detta till mitt år.
Fullt med äventyr, vänskap och annat skoj.
Inte gräva ner mig för mycket i problem utan lösa det med en gång.
Får se vem som är ens vänner i år och vem som finns där?

Mina nyårslöften i år:

Jag ska inte röka ett enda bloss under hela året.

Ta upp kontakten med minst 2 vänner ifrån gamla tider igen ordentligt.

Jag ska inte ge mig in i ett förhållande bara för att jag inte vill vara ensam!

Sköta om mina egna problem innan jag försöker att fixa andras.

Se till att tvätta mina kläder regelbundet så jag slipper att stå där med reserverna i sista sekund och gnälla över att jag inte har några kläder.

That's All Folks!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Gott nytt år, gumman! Dina nyårslöften är kanon! Håller du dem kommer du att få ett jättefint år. Jag ger inga löften alls, brukar aldrig göra det. Och jag vet att 2011 inte kan bli sämre än 2010 :). Kram!

2010-12-31 @ 19:36:24
URL: http://saknadejonny.blogspot.com/
Postat av: Emmelie

Låter som bra och rimliga löften att hålla.

Gott nytt, nu lägger jag mig fan o sover =)

2010-12-31 @ 21:59:43
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Lizette

Bra nyårslöften darling!!! Längtar tills vi ses!!! Kramar

2011-01-03 @ 07:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0