Jag gråter för dig..

Första synen av dig fick mig att känna mig så illa till mods.
Det räcker att jag ser dig i ögonvrån för att förstå att du är tillbaks på ruta ett.
Alltid har det varit så att man springer fort i nedförsbackar.

När vi väl började prata med varandra va jag tvungen att sätta mig ner och fokusera på att hålla rösten stadig.
Jag ville gråta och slänga mig runt halsen på dig men jag vågar inte och jag vet inte vad jag skulle få för respons.
Du som har vart den bästa någonsin för mig. Aldrig har jag haft en relation med en person som är så snäll, omtänksam och med karaktär.
Nu har du ingen karaktär och jag kan se framför mig hur du försvinner i mängden.
Du står i skuggan av ljuset och jag vill inget hellre än att göra dig färgglad igen.
Men jag kan inte.
Jag har mig själv att tänka på.
Du kommer alltid att betyda mycket för mig, vare sig vi ses eller inte.
För en del av dig kommer alltid att följa med mig.
Jag vill rädda världen!

Min bättre hälft, min bästa vän och min partner va du..
Jävla droger och jävla fitt-värld!!


Just nu sitter jag och försöker trycka bort tårarna. Det svider och jag vill lägga mig på golvet och skrika ut min frustration.
Jag vill inte leva längre idag, jag vill inte leva längre någonsin.
Nu va det riktigt längesedan som jag kände att rakbladen kommer att göra allting bättre för stunden. Men nu känns det som att det är enda utvägen ifrån mitt mående och mina tankar.
Det är såpass att jag vet att innan morgonen så kommer jag att ha nya sår någonstans på min kropp.
Jag har inte haft det sen tidigare i år då jag klippte mig i armen när jag bodde uppe i min lägenhet i Enköping.

Nej, usch.
Världen är förpestad med all sin skit och vi är små marionetter i ett fult spel.
Mina tankar är nu som cancern som har tagit över hela mitt liv.
Jag skiter i det här nu..

Fuck off!

Kommentarer
Postat av: lizette

Gumman min, i mån måste vi prata ut om hur du mår. Såhär dåligt får ingen av oss må. Jag tänker på dig. Puss

2010-12-06 @ 22:00:20
Postat av: lizette

Gumman min, i mån måste vi prata ut om hur du mår. Såhär dåligt får ingen av oss må. Jag tänker på dig. Puss

2010-12-06 @ 22:00:50
Postat av: Emmelie

Hoppas vad och vem de än gäller att de löser sig..

2010-12-07 @ 06:37:17
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0