Och så va det Måndag igen.

Back till Borås.
Ja du anonyma människa. Jag ska ge dig bildbevis.
Säg vad det är för bilder du vill ha så ska jag ge dig det.
Jag har nu endast en bild på min medicinpåse från helgen som va nu.
Men jag menar vad säger en påse?
Och nu va det så att jag klarade mig.
Jag bodde på hem, åt massa mediciner och träffade läkare minst en gång i veckan. Gjorde också en behandling under tiden jag väntade på sub.
Och sen så är grejen den att jag har inte gått på heroin i 5-6 år.
Jag har gått ca hälften av det fast inte hela tiden det första året, då va det betydligt mindre.
Det va till dig anonym, tyck va du vill. Vi är alla olika i vårat missbruk that's it!

Annars idag så hände inte så mycket.
Jag bytte ifrån Subuxone till Buprenotex, klarar inte av den äckliga jävla citrussmaken längre så vi provar det här istället.

Efter Borås åkte vi bara hem och sen kom morsan och lämnade av Limpan en stund.
Han ville inte följa med till stugan så då va det ju bra att kära storasyster har ett eget hem och en massa bra kanaler på sin tv. Hehe..
När mamma va klar där ute i skogen kom hon och hämtade oss alla 3.
Freddan ska ju fortsätta jobba på fönstrena hos päronen så det är vad han har sysslat med hela dagen.
Själv har jag slappat i soffan en stund.
Så har jag varit med mamma å pappa på JYSK.
Dom köpte en bäddsoffa ut till stugan och jag fick en tv-bänk.
Jag letar efter en bra platt-tv för en bra peng.
Göteborg har jag hittat billiga.
Lägga undan lite cash nu när jag får pengar om några dagar.
Så ska jag kolla efter lite extra grejer att göra hos morsan och sådär för att kanske kunna skramla ihop någonting.
Jag och mamma va ute i stugan och lämnade bäddsoffan.
Tung och bökig va den att få in.
Sen efter det har det bara varit lugnt.

Nu ska jag, Freddan å Moa åka hem till mig om en stund.
Blir bara en chill myskväll ikväll.

Ha en bra dag mina vänner och fiender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0