En andra chans.

Imorgon börjar mitt nya liv.
Jag har fått min andra chans nu efter överdosen och nu ska jag verkligen kämpa.
Aldrig mer en drog.
Och jag ska hålla mig ifrån alkoholen i MINST 1 år.
Det ställer bara till problem och min självdiciplin försvinner totalt.
Alltid knark som är inressant när jag är full också.
Eller inte alltid, men jävligt ofta.

Jag är glad att jag inte dog.
En överlevare.
Men om det skulle hända igen så kanske det inte slutar lika bra.
Då kanske jag dör.
Då kanske jag får ligga i ett kylrum på bårhuset och väntar på att bli begraven och bli maskmat.

Nej fy fan!

Imorgon ska jag till Grindgatan.
Ha möte med Angelica ifrån soc och personalen där.
Kommer att få flytta in i huset ett tag.
Får se hur länge det blir.
Ska i alla fall försöka få det att gå fort och försöka se till att jag inte får någon "utegångsförbud".

Nöjd med att ha fått en annan dator av mamma också.
Acer är inte helt fel.

Men jag skriver här imorgon igen.

Dagens Ord: Öronproppar
Dagens Låt: Fronda - Mister Brilliant
Dagens Vän: Mamma

3 DROGFRIA DAGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0