Veritas

SItter här med blekmedel i hela håret och hoppas verkligen att det blir riktigt ljust nu.
Fan skaffat en helt ny look.
Det va ju ett tag sedan jag gjorde det sist. Eller egentligen inte, men men.
Här på hemmet händer inte allt för mycket.
Ska bli hjälpt med att få subutex.
Känns jävligt bra för jag vägrar att börja med heroinet igen.
Jag klarar mig bäst utan faktiskt, men jag önskar ju ändå att jag kan vara så avstängd som jag är på knarket nu i det verkliga livet.
Men det är önsketankar.

Robin och mig går det perfa mellan.
Dock ska älsklingen här ifrån snart.
Hans fittiga social nötter vägrar att ge honom förlängning här på IRIS.
Fattar inte varför man sätter någon på ett behandlingshem och sedan tror att dom ska bli drogfria på 3-4 månader. Helt jävla sjukt för fan.
Men jag ska försöka få utsluss lägenhet så fort som går så han kan vara där.
Hade vart massa mys hela tiden.
Sen så flyttar han bara med mig till Alingsås när jag ska tillbaks dit.

Annars idag har inte mycket hänt.
Inget kul iaf.

Så jag avslutar här för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0