Jag måste sluta knarka.

Jag har dom senaste dagarna blivit jätterädd för att jag har åkt på hepatit.
Några tecken på att jag har det har börjat komma så jag får se om det är så.
Hoppas inte.

Om jag inte har det lär jag nog åka på det om jag skulle fortsätta med skiten.
Nästan alla knarkare jag känner har ju för fan den jävla skiten.
Och jag har ju delat både vattenflaska m.m. med en som har hepatit B.
Samt tandborste, lösningskopp m.m med folk som har C.

En mardröm känner jag.

Men nu ska jag fixa i ordning mig och städa rummet.

Skriver blogg ikväll igen.

Me & Robin


Kommentarer
Postat av: Anonym

OOO, roligt med bilder!

2009-09-05 @ 19:44:12
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0