Dubbelmoral är det värsta jag vet.

Dessa äckliga idioter som sitter och gråter över hur utmobbade dom har vart och hur folk har pikat dom och sedans så gör dom precis samma sak själva. Är inte det en sån sjuk dubbelmoral?
Jag förstår inte hur man kan med om jag sak vara riktigt ärligt, tänker dom inte på hur jävla dåligt dom själva mådde.
Psykfall är vad dom kallar mig, men vafan har dom själva inte för problem.
Psykos sjukdomar har dom själva också.
Vill inte lämna ut någon med namn men jag kan nu göra det med tanken på att jag har förminskat antalet läsare igenom att sätta lösen på min blogg.
Skönt nog har jag en del trogna läsare kvar ändå. Känns dunder att dom finns faktiskt.

För övrigt så har jag fått yrsel och konstigheter av medicinerna så jag höll på att svimma.
Va något av det värsta jag har vart med om.
Läkaren sa att det finns en del risk för att svimma men man ska helst sätta sig ner då eller lägga sig ner.
Ja, det låter ju som ett bra råd.
Haha..

Nej, men jag har inte så mycket mer att säga nu.
Skriver ikväll.

Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0