Stark i höstmörkret.

Sitter här och tittar ut igenom fönstret.
Mörkt, kallt och blött.
Jag hatar verkligen hösten och har alltid gjort.
Dom få timmarna under dagen som det är ljust brukar jag ofta vara glad.
Men så fort mörkret slukar världen så börjar jag komma in i någon jävla det-är-höst-depp.
Dricker kaffe och té och hoppas att det får någon effekt till att se dagen lite bättre, men icke.
Blir att jag kommer att börja tröst äta vilket inte alls är bra då jag redan nu tycker jag är för fet.
Det kanske bara är något jag får för mig men i alla fall.

Nästan så jag inte känner för att flytta ut till lägenheterna just nu i alla fall.
Kan behövas att vara här när man börjar må lite sämre igen.
Det kommer ju aldrig bli som förut men det är ju fortfarande inte 100 bra hela tiden när det är den här årstiden.
Jag har ju folk där ute men här inne är det tryggt i alla fall och det känns bra att ha den tryggheten nu.
Hade ju suttit fint ifall jag kom in i en ny post akut abstinens.
Pallar absolut inte det just nu.

Måste förresten säga tack till Michael som fixat min blogg.
Dunder kramar till dig! <3

Va förresten och shoppade i Lördags.
Fick tag på en ny lila Adidas tröja på Intersport, söta gråa små knästrumpor samt en lång. grå-rutig skjorta med luva. Ljust och ramar på IKEA. Sen tror jag inte det va något mer.
Beställde förresten en superfin jacka ifrån Ellos igår också.
Måste ha lite nytt i vintergarderoben.

Förresten så är jag singel igen och där med ute på marknaden.
Tycker det är sjukt gulligt att du vågade göra slut på SMS. Stor eloge ska du ha för det.

Nej, nu ska jag leta upp min sötunge Sascha och se om vi kan kolla på film eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0