Separations Ångest

Imorgon är det bara en vecka kvar tills Robin blir utskriven ifrån IRIS.
Jag tycker det är så sjukt jävla jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska klara det.
Men det ska gå.
Jag har som tur är Sascha här nu som jag gillar att umgås med.
Hon är rolig och man kan snacka med henne på ett bra plan.

Det är flera här på hemmet som har separations ångest.
Och det är förståligt.

Jag ska försöka ta en veckas permis så jag kan vara några dagar i Alingsås och sedan resten i Kristinehamn med Robin.
Behöver träffa mina vänner nu känner jag.
Det behövs egentligen hela tiden.

Har idag pratat med min kontaktperson här.
Jag ska ta en lägenhet i Alingsås först, sedan när jag har börjat jobba så ska jag leta lägenhet i Göteborg.
Behöver en bra start.
Ska prata med Angelica om det också.
Så ska vi prata om Subutex behandlingen.
Inget mer Heroin i mina vener tack.
Absolut inget.

Men jag ska fixa lite saker här nu så det får vara slut för idag.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag låser upp bloggen.
Peace Out


Kommentarer
Postat av: Moa

Måste få bo med dig i Gbg då. för då behöver inte jag åka så långt x) <3 haha

2009-10-01 @ 19:38:18
URL: http://loveyouu.devote.se/
Postat av: Anonym

Skulle du inte skaffa en lägenhet i en annan stad?

2009-10-01 @ 19:48:56
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0