Bitterfitta

Regning jävla dag och jag har sovit väldigt knepigt.
Somnade tidigt som fan, lite efter 9 bara.
Så vaknade jag 6:55 i morse.
Mindre roligt.
Fick klämt dom två senaste Wallander filmerna innan jag somnade om igen.
Vaknade 1 minut innan morgonmötet.

Idag har jag inte mycke tankar alls.
Eller jo, jag är besviken på folk som säger en sak och gör en annan.
Det gör mig bara så sjukt irriterad.


Sen blir det bio, ska kolla bröllopsfotografen.
Hela Smala Sussie gänget är ju med så det ska bli ganska intressant och se hur den filmen är.

Nej, ska skriva klart brevet till Nyman nu och sedan ska jag nog försöka få min mamma att leta upp lådan till min mobil så jag kan anmäla den stulen så jag kan få en ny.

Skriver senare ikväll och säger hur filmen va.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0