2 dagar kvar!!

Nu är det bara två stackars dagar kvar sedan så åker jag.
Jobbigt värre så är jag förkyld så in i bomben.
Men det man inte dör av härdar.

På fredagen sak jag och Coffe aka Grod-Buddah gå runt på ljus i Alingsås och fotografera jag och han.
Liten heting är han allt.
Sedan på Lördag har jag den stora äran att få delta i mammas och pappas kräftskiva.
Tror ni jag ska vara full eller?
Skoja inte.
Måndag är det ju tatueringsdags.
Ska bygga på armen mera med älvor och så hoppas jag att vi får tid att lägga i lite färg också.
Så det ser sådär magiskt ut som Mia själv uttryckte sig.

Annars här på fronten händer inte mycket.
Jag va livrädd då min mens är många dagar för sen att jag vart gravid.
Men så va inte fallet.
Det stod äver på biverkningar av Lyrican så kan man få menstuations rubbning och dom har ju höjt den.
Plus att det vart en liten höjning på några fler tabletter efter sista psyk vistelsen.
Jag och Robin hänger ihop som två plåster.
Ungefär.
Han åker nu i helgen och det kommer bli så sjukt jävla tomt efter honom.
Men jag och Angelika har pratat med personalen om att vi vill flytta in i 3an ihop inne i Enköping och jag hoppas och ber till Gud att det blir så snarast!

Annars om dagarna läser jag böcker, snattar i affären och knarkar choklad och tandkräm.
Nej riktigt så är det inte.
Men jag läser en del.
Typ 3 böcker på en gång också.

Aja, men detta va lite uppdatering sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0