Mysa till det hemma.

Min dag började la sådär.
Jag försov mig och vaknade av att Agneta ringde på hemtelefonen.
Hatar att det finns en snooz knapp på mobilen för det är den som gör att jag somnar om hela tiden.

Men i alla fall.
Jag kom ju hem igår och gick världens omväg för att komma hem. Sjukt dåligt.
Va hemma lite innan 23.
Gick och la mig runt 00.

Helgen har ju varit bra.
Kom ju fram till Kungshamn efter 7 timmar och 37 minuter.
Sjukt jobbig jävla resa.
Niklas kom efter en liten stund och mötte mig.
När jag kom dit så va det ganska snart en dusch efter att vi hade kollat runt lite.
Blev lite mys sådär.
Smaskigt ni vet.
Vet inte varför jag berättar det men nu gjorde jag det i alla fall.
Tog det mest lugnt.
La oss rätt tidigt också.

Lördagen kom Natalie dit.
En trevlig tjej som va riktigt trevlig faktiskt.
Kommer inte riktigt ihåg så mkt men det va dykning och grejer.

Söndagen va lugn.
CP regn hela jävla dagen.
Dyk i Lysekil.
Sedan va det inte lång tid kvar tills jag skulle hem.
Åkte med Natalie till Kungälv, där hämtade min mamma upp mig.

Vi åkte hem å hämtade lillbrorsan.
Sedan bar det av till Donken.
I Love!! <3
Tog det lugnt bara och kollade tv som vanligt.
Jag ät ju lagomt beroende av TV4 Fakta när jag är hemma, samt Animal Planet och Discovery.
Så hjälpte jag min lillasyster med hennes läxa.
Jag är grym å kommer på saker åt henne.

Måndagen sov jag nästa hela dagen.
Förstår inte varför jag är så sjukt jävla trött hela tiden.
Tror faktiskt att jag åkt på C.
Mindre kul.
Får kolla upp det igen.
Hoppas fan inte det.

Igår va det Tisdag och jag tog det lugn med syrran typ.
Väntade mest på att jag skulle iväg med det jävla tåget.

Blev i alla fall skjutsad dit lite efter 18.
Sedan va det bara att vänta på att klockan skulle bli halv och sedan hoppa på tåget.

Jag läste ut Nattfåk på vägen.
Det va på tiden.
Nu ska jag försöka börja med Snabba Cash också.
Måste få läst den innan jag ska se den på bio.

Och nu va det idag ja.
Jag har gjort UP vilket jag inte gjort på över 1 månad.
Negativ as always.
Så har jag vart på JYSK med Agneta och köpt två kuddar till soffa och en dörrmatta.
Har också vart och kollat på min praktik.
Hunddagiset.
Och jag börjar på Måndag redan.
Blir superkul.
Det va så sjukt fina vovvar.
Annars har jag bara storstädat här hemma.
Skönt att få det lite fint här.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan kolla på Efterlyst.

Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0