Jävla skit match!!

Sitter här i soffan med Moa, Linus, David och pappa.
Kollar på den jävla matchen mellan IFK - AIK.
Och dom äckliga jävla stockholmarna leder.
Känner bara för att stänga av tvn eller kolla på tv4 fakta eller något istället.

Idag har jag vart otroligt seg.
Men ändå gick jag upp relativt tidigt.
Imorgon är det Måndag och alla är på jobb eller skola.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra så är det någon som vill ses så säg till.
Hade velat hitta på något kul faktiskt.

Nej, men jag skriver kanske lite senare.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: psykiattrin

hejhej heeeja stockholm :P

jag har ju efterlyst dig.. länken jag hade fungerade inte..



jaujau.. lägger in dig igen :D

2009-11-02 @ 20:50:09
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0