Jag vill ha Fredagsmys!

Sitter här i handduken och väntar på att mitt hårborttagningsmedel ska ha verkat sin tid.
Sen blir det dusch.
Har precis packat klart dom sista grejerna så nu är det bara jag själv som behövs göras i ordning.
Jag får se om jag åker till mina föräldrar på Söndag eller ífall jag åker tillbaks hit hem.
Är fortfarande lite kluven vad gäller den frågan.

Jag är faktiskt lite nervös inför att träffa Niklas igen.
Det va ett bra tag sedan jag gjorde det.
Har faktiskt inte träffat honom sedan jag va ihop med Niklas Andreasson.
Och det va nog den där sista gången jag tog tjack och vart helt jävla skruvad i huvudet och trodde att dom skulle döda mig.

Men nu är vi drogfria och på var sitt behandlingshem.
Håll tummarna för oss den här gången.

Ska ta lite kort i helgen också hade jag tänkt.
Alltid kul att ha. :)'

Nej, men ha en bra helg, får se ifall datorn åker med eller inte!

Tjaoo

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Niklas veeem? Han från Gbg?

2009-11-20 @ 08:29:23
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0