Allt för riktig mys

Nu har jag nyligen kommit hem.
Har vart med min kontaktperson Agneta samt en annan klient som bor i en annan lägenhet.
Fixade i ordning min cykel. Så nu har jag den.
Jävligt najs att kunna åka runt lite mer som man vill och att det nu är lättare att ta sig dit man vill också.

Snart ska jag börja packa.
Åker till min vackra Niklas N imorgon.
Ska bli sjukt skönt att vara hos honom på VKF hela helgen och mysa.
Saknar ju han en massa.
Har inte setts på hur många månader som helst.
Min tågresa tar 6 timmar och 37 minuter, men vad gör man inte för kärleken?!

Annars blir det bara att ta det lugnt här hemma på soffan idag.
Orkar inte så mycket annat.
 
Ha det bra tills vi hörs igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0