Inlåst efter sjukaste resan.

Sedan den 28e April har jag suttit inlåst på Psyk avd 2 i Borås. En pojkvän som blev häktad när han va på rymmen pga snatteri och massa benso i kroppen. Själv stannade jag med hans vänner. Rökte heroin, käkade mer piller och stack sedan vidare för att punda till det på tjack. Va med om det mest otrevliga man kan vara. Flydde där ifrån till gbg sen minns jag inte mycket mer. Vaknade upp här mer eller mindre ur mitt drogrus med mamma å syster på intaget. Sen har det bara flytit på. Vart på piller nedtrappning och nu äter jag min normala dos. Plus alla andra mediciner. Det blev en smärre chock för kroppen att påbörja gammal medicinering igen men nu börjar allt äntligen klarna. Jag försökte ta mitt liv det sista jag gjorde. Hundra piller och sönderskurna armar som en snäll sköterska pillade ihop så fint. Blir inte lika fula ärr efter hennes fina arbete. Annars så som det ses ut för mig så är jag kvar här tills den 3e Juni. Då åker jag till behandlingshem i Enköping. I till en början 3 månader, funkar det blir det på ökat ett tag annars byte av hem tills jag är drog och självmords tanke fri! Lycka till på mig. Niklas, jag glömmer inte av dig baby. Du och jag mot världen. See you after rehab! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet att du fixar det här!

2009-05-08 @ 13:11:26
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com
Postat av: Anonym

som jag visste, du klrar ju ingenting.. barn och drogfrihet in my ass lol jävla pissluffare det enda du e bra på e ju att va disgusting ffs

2009-05-08 @ 19:55:32
Postat av: Johanna

Men Idiot!

Klanka inte på någon som ligger ned!

Du själv då? Som inte vågar visa vem du är.

Skaffa dig ett liv!



Alexandra kommer VISST att klara det här!

Fan, hade hon inte varit stark så hade hon inte

levt idag. Så FUCK YOU!

2009-05-09 @ 11:09:14
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, den kommentaren var till den anonyma idioten ;)

2009-05-09 @ 11:09:37
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0