Vilken är din kärlek?

Kommit hem ifrån mötet med drogterapeuterna på 12 stegsbehandlingen.
Va givande faktiskt.
Och grymt lätt personal. :)
Vilket är ett jävla plus för mig.
Ser ju inte fram emot att det är en grupp man ska sitta i sen, men det kommer man nog in i rätt fort.

Vilken är din kärlek?
Det va frågan jag fick.
Amfetamin svarade jag snabbt, sen va det inte mycket med det.
Syntes nästan på dom att dom redan visste svaret på frågan innan dom ens ställde den.
Haha..
Vad ska du göra sen när det inte går uppåt längre då?
Inte en jävla aning svarade jag på det.
För det vet jag inte.
Dom perioderna då man blir "pigg" har trappats ner betydligt sedan jag började med sprutorna.
Men fan, nu är jag stark.
Jag regerar och kommer igen.

Ingenting ska stoppa mig nu.
Absolut inget alls.
Jag är Unik!
Grymme grymme bra! :D

Haha..

Sov hos älsklingen i natt.
Kom sent och åkte tidigt.
Så det va inte mycket mer än sovande denna gången.
Men det är helt okej för mig.
Behöver egentligen bara den närheten.
Dessvärre såg han att jag hade ångest när jag va där.
Fast även den försvann efter en stund.
Tror ju inte att all koffein jag bäljde i mig igår gjorde saken bättre för det brukar allt ge Ågren en extra kick.

Känner att min självsäkerhet är på topp idag.
Idag är en positiv dag.
Och så fick jag mig en jävla uppgift tills jag kommer till motivationsgruppen om 2 veckor från idag.
Vad jag skulle önska mig om jag fick 3 önskningar.
Vilket är en sjukt knepig fråga att ha något ordentligt svar på.
Illa illa.
Men jag ska nog allt klura ut något bra.
Vad fan skulle ni önska er om ni fick 3 önskningar?

Får se annars vad dagen ger mig idag.
Ska försöka tvätta och pilla lite på rummet.
Ett litet rum förhindrar inte att det blir stökigt så jag får la försöka att ordna det i alla fall.

Nej, nu ska jag faktiskt lyssna musik och vänta på att Nicke ringer igen.

So long suckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0