Utmaning!

Tre saker

Jag fick en utmaning  - från Yoioo!!

Tre jobb jag har haft:

* Brevbärare på Posten Alingsås/Mölndal
* Fotograf på Bravida Göteborg

* Personlig Assistent Alingsås



Tre platser jag har bott på:

* Alingsås (Uppväxt)
* Göteborg (lite över ett år)

* Vänersborg (några få månader)



Tre saker jag gillar att se på TV:

* Efterlyst aka Golnytt (Favvo)

* Dokumentärprogram

* 2 and a half men


Tre favoriträtter:

* Pizza är solklara favoriten

* Fläsk och löksås (Bara farmor som kan göra den perfekt!)

* Köttfärssås och Ris



Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

* På Koh Samui (tillbaks på första stället jag va på där) i Thailand med kärleken. 

* I Järvsö
* I sängen med Niklas^^


Tre personer som jag utmanar:

Jag vill då utmana Emmelie, Sanna R och Sarah


Kommentarer
Postat av: sarah soligberg

Se det som en komplemang, du måste ju ha ett mycket mer intressant liv än dom då de lägger ner så otroligt mycket tid på dig och ditt liv. Och sedan kan dom dessutom inte ens stå för det de skriver, bara de säger vilka små töntar dom är! Hoppas du inte tar åt dig, bara tomma ord. Kommenterar hela tiden om ditt sexliv, kanske så att dom inte har ett eget?

2009-03-30 @ 18:32:09
Postat av: Sanna

Fan va jobbig du ska vara och utmana och grejer ;P Haha.





Hoppas allt är bra med deej :)

2009-04-04 @ 19:04:41
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0