Sweet Sunday..

Är hos Nicke.
Han är och gör någonting annat så jag hamnade här en liten stund.
Söndag är det, och jag hatar Söndagar.
Som tur är så har jag lite att göra i början av veckan i alla fall.
Möten och skit.
Eller imorgon är det ju iofs bara ekonomi som gäller.
Och på Tisdag är det motivationsgruppen och 12stegs gruppen som jag ska till och kika läget för inskrivning och annat.
Ahh, vi får verkligen se hur detta går nu.

Annars så har helgen varit lugn.
I Fredags va jag hemma största delen av dagen.
Sen gick jag hem till Bönan och lilla Ebba.
Superkul att träffa dom. :)
Och Tilda självklart som kom och fjäskade in sig.
Sen åkte jag till Nicke.

Vi gjorde la inte jättemycket, eller lite mys och så va det ju.
Haha...
Igår kollade jag på när killarna bowlade.
Efter det satt Nicke och Erik och spelade tv-spel i en timma eller mer.
Så då va man lite smått uttråkad.
Somnade tidigt igår gjorde jag i alla fall.
Jag va verkligen sjukt trött!

Hade en konstig dröm i natt om krokodiler och annat djävulskap så det första jag sa till Niklas i morse va något i stil med; " -Lova mig att vi aldrig flyttar till regnskogen där det finns krokodiler."
Helt skadad dröm och jag va helt sur typ.
Fick ju inte ens kasta sten på den i min dröm när den åt upp massa saker.
Ähh.

Men idag så ska jag inte göra allt för mycket.
Ska träffa Bönan och lill Skruttan sen när jag kommer till Alingsås i alla fall.
Blir skoj skoj.
Nu ska jag strax tvätta mig och sånt hade jag tänkt.

Måste komma upp ur sängen vilket jag är jäävligt dålig på även här.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: psykos

hej e båda bloggarna igång..

har en massive huvudvärk

kramis

2009-03-01 @ 19:26:40
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0