Jag går plus!

Jag sitter här i soffan.
Är barnvakt.
Ska ha Linus tills imorgon.
Mamma
är på konferans och pappa jobbar ju i Karlstad på vardagarna.
Så då är det jag som får agera mamma här i huset.
Det blev pizza och godis till oss barn här hemma.
Och med barn är det jag, Linus, Moa och David.^^

Skulle egentligen till Nicke idag, men jag har en sur lillasyster som inte man kan göra som man vill med alltid.
Så det va bara att stanna hemma.

Åhh, längtar så fruktansvärt tills fredag nu.
Kanske inte morgonen då jag ska vara i Borås klockan 9 för att göra mina nya prover.
Fan va illa.
Snälla gode gud.
Håll tummarna för att dom svaren säger att jag inte har dragit på mig den där jävla hepatiten!!
Hade vart superlyklig då verkligen och aldrig mer i hela mitt liv ta en spruta.
Inte ens om den va helt ny i förpackning och allt.
Skulle nog bli helt dödssjuk av den jävla behandlingen.
Vet ju folk som påbörjat den men aldrig pallat att göra klart den pga att du blir sjukt deprimerad och självmordsbenägen m.m.
Jävla cellgift får du typ.
Å inte fan vill jag riskera att tappa hår och se ut som en svullen bulldog.
Nej, gud vet vad.

Hm..
Annars imorgon så blir det lite smågrejer sådär på morgonen.
Upp klockan 7 och hjälpa Linus innan skolan.
Sen ska han iväg dit.
Och efter det är det mina ärenden som ska göras.
Senare ska jag till Nicke och följa med honom på hans thaiboxnings träning.
Fattar inte varför, men han ville det och jag säger inte nej till honom. :)
Behöver kramas lite med honom efteråt också.
Sen på Fredag kommer ju älsklingen hit!
Faaan va najs det ska bli att ha honom här hela helgen.
Å så ska vi bada badkar med ljus och grejer.
Helnajs. :D
Får se mer vad vi gör.
Emmelie
och Johan har jag nu sagt till att vi ska träffa så det ska vi också göra.
Niklas skulle la prata med sin mamma också så hon kommer in till Alingsås och tar en fika.
Så det blir första gången man träffar henne då i så fall.

Men så är det.
Nu ska jag faktiskt inte göra någonting mer än att lägga mig och glo på tvn.
Koffe skulle kommit hit men jag är trött och behöver vila innan morgondagen.

Så ha det fin fint allihopa. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:P

2009-03-12 @ 17:58:55
Postat av: Emmelie

hör av er idag då :)

2009-03-14 @ 08:05:37
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: psykos

hej.. tack för kommentar.. lite segt just nu. kram P

2009-03-17 @ 21:34:42
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0