Arbete med grabbarna!

Sitter på jobbet idag igen.
Sov hos mammsen i natt vilket jag ska göra fram tills Fredag då hon ska på affärsresa till Portugal och kommer hem på Söndag igen.
Blir att vara med min älskling i helgen nu då.

Usch, är helt seg i huvudet men mår bra.
Är positiv trots att folk är omogna och påstår att jag är en hora.
Saken är ju den att då vet dom fan inte vad en hora är då jag aldrig har varit den som har knullat runt som fan.
Men personen/personerna i fråga har säkerligen knullat fler personer än jag.
Så varsågod.
Kalla mig vad du/ni vill för jag tar inte åt mig.
Skrattar mer åt dina/era patetiska kommentarer och sättet att försöka trycka ner mig.
You can kiss my ass!

Annars känns det skönt att vara tillbaks på banan och tjäna stora cash.
Blir shopping och spara till en resa som pratats om i framtiden.
Kan bli hur jävla schysst som helst faktiskt.

Tänkt lite mer nu också och det är så jävla skönt.
Helt frisk, förutom ett huvud som spökar.
Börjat tjäna mina egna cash igen.
Snart bor man ihop med älsklingen.
Eller om några månader dock då men det klarar man av att vänta.
Och så är det lite annat smått och gott som faller på plats när man har ett arbete och en normal syssla.
Det enda nu är ju att jag går på beroendeenheten.
Vilket är jävligt bra för jag måste fixa allt med mina mediciner och sånt.

Aja, men jag skriver mer senare kanske om jag har tid.

Ska fortsätta jobba med grabbarna här nu.
Ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahah SKOJJAR DU FLER ÄN DIG????? herre asså nu får du ge dig och grejen e den du skrattar inte alls hahahaha ... däremot gör vi de ;) hahahahahahahaha sån nolla är du hahahahahahaa

2009-03-25 @ 13:26:39
Postat av: Anonym

Haha shit tjejen, alla i alingsås vet vad du är för nån! Hoppas du flyttar härifrån isånafall med din väldigt planerade flytt!!! Om du tror att det gör dig mindre HORA för du skriver i din blogg att JAG är det, då har du fel. Snälla du, allt du gjort kommer förfölja dig så länge du lever! Ska bli kul att se hur länge det håller med din "käraste", vi alla vet ju att när den riktiga du kommer fram, lämnar ALLA dig. Du vet lika väl som jag att en nersmutsad hora är inget någon vill ha i längden! ;) Du byter kille efter kille, vad är det då? Jo, en hora! Du försöker att få allt att se så bra ut, när hela du är trasig både inuti och definitivt utanpå.. Inget smink i världen kan dölja ditt fula tryne eller genomruttna inre. Have a nice day ;););)

2009-03-25 @ 13:37:15
Postat av: Emmelie

Ska ni bo i Alingsås eller ? :)

2009-03-26 @ 07:31:50
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Till Anonym:



En hora är inte någon som byter kille hela tiden. Det är någon som TAR BETALT för sex.

Herre min satan, läs på för fan.

Alex är INGEN hora. Hon har ALDRIG tagit betalt för sex. Ta reda på fakta innan du uttrycker dig.



2009-03-27 @ 19:02:05
URL: http://yoioo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fega jävla idiot som inte kan stå för sina kommentarer.. annonymt.. hur löjligt e de inte?! idiot!

2009-03-28 @ 08:36:09
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0