Tidsfördriv en Söndag,

Ja, det är sista dagen på veckan.
Den många hatar för imorgon börjar "vanligt" folk jobbet.
Vissa kanske dock börjar sin semester nu.
Sommarlovet har börjat så där är det inte heller så mycket ångest.
Utan allt rullar nog mer på.
För oss på behandlingshemmet blev Gröna Lund inställt tills vidare.
Med tanken på att det har vart sjuk dåligt väder.

Tidsfördriv denna dagen.
Gick upp när Andreas knackade på min dörr helt frenetiskt.
Då va klockan lite över 10 tror jag.
Sen tog jag två cigg, pratade lite med grabbarna här och inte så mycket mer.
Morgonmöte och det dom ville säga va att Grönan ej va ett alternativ idag utan blir det fint i veckan så ska vi åka dit.
Men det blev bowling för dom som ville.
Jag ville inte, vem fan kunde gissa det liksom.

Har legat i soffan och kollat på program om incest.
Helt sjukt!!

Senare gick jag till affären med Andreas och köpa energidrickor.
11 st blev det och choklad med Daim i.

Sen låg jag och Robin i min säng och kollade på S. Darko.
Tvåan på filmen Donnie Darko.
Skruvad på samma sätt fast ettan är helt klart bättre.

Annars har jag legat i sängen med Robin och slagit av dö-tiden.

Nej, jag är trött nu. Skulle bara rapportera lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0