Nu är jag framme på behandlinghemmet!

Nu sitter jag här på mitt rum.
Morsan lämnade en bärbar dator åt mig så jag har egen kontakt med världen här ifrån.
Det verkar vara ett helt okej ställe det här.
IRIS ligger utanför Enköping i en lite by som heter Grillby.
Typ 40 mil hemifrån.

Jag fick i alla fall ha en underbar tid med min kärlek igår.
Mys mys mys!
Dock satt det först ett pucko precis ovanför oss och va ful, sedan blev det helt plötsligt en till.
Många tårar fälldes igår men det va nog bra.
Och jag har skavsår i ryggen efter sex på ett berg där i solnedgången.
Haha, fatta den då.
Värsta romantiskt. *Höhö*

Aja, annars så tänkte jag ju faktiskt skita i det här.
Kom inte hem för ens klockan va 10 i morses.
Sen fick jag inte ens med mig hälften av min packning som jag skulle ha hit.
Och till råga på allt tappade jag min kära mobil igår.
Så nu nås jag bara på mitt Telia nr.
Ska skaffa en ny mobil snabbt som attan.

Usch, nu är det snart kvällsmöte och det ser jag mindre fram emot för då ska jag ju bli välkommen hit inför alla.
Och typ berätta om mig själv.
Hej mitt namn är Alexandra. 22 år och kommer ifrån Alingsås och är här för att jag har knarkat på tok för mycket.
Tack och hej typ.
Gillar verkligen inte det.
Annars så mitt rum är lagom stort.
Har en säng, en byrå, ett skrivbord, egen toalett och så har jag typ en hylla och två garderober.

Har kommit in i någon jobbig jävla abstinens nu också och bara fryser hela tiden.
Det är fan inte varmt någonstans känns det som.

Aja, kom in lite i gruppen förut då när morsan hade åkt så kom en kille här fram å frågade om jag skulle med på en cigg.
Vi pratade lite allmänt och sedan kom det flera folk.
Sedan gick vi upp till övervåningen till vårat samlingsrum eller va fan det nu är och sjöng Singstar.
Jag som aldrig i hela mitt liv sjungit det nykter typ och som är världens blygaste tog fan i micken i alla fall.
Va tvungen att släppa lite.
Gå emot sig själv, men det gick bra och jag vann varenda låt.
Haha...i rock!

 Nej, men nu ska jag samla mig lite mentalt inför det här jävla kvällsmötet.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Yoioo

Tummen upp

2009-06-03 @ 21:05:55
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com
Postat av: daniella

haha lilla grillby! där spenderade jag en månad för ett tag sen! där finns då fan inte ett skit att göra :P

2009-06-03 @ 23:10:49
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0