En helt ny start på livet.

Jadu, idag är det Torsdag.
Jag har helt och hållet fått starta om mitt liv idag.
Hade en pojkvän som tyckte det va kul att ragga på andra tjejer över intenet nu när jag är borta och det tolererar jag absolult inte.
Därför sa jag att det va lika bra att det va slut.
Men jag har inte tid att gråta över det just nu.
Måste tänka framåt.
Vad jag nu kan göra med mitt liv.
Och det gjorde att jag vekligen får en helt ny start på livet nu då.


Saker som jag ska göra under resten av året:
- Klara min tid på behandlingshemmet
- Singel, och ska hålla mig fri
- Drogfri tänker jag hålla mig
- Skola, ska börja någon fotograf kurs hade jag tänkt
- Få bukt med mina psykiska sjukdomar och lära mig att hantera dom bättre
- Hitta mig själv igen
- Skaffa lägenhet, hjälper soc mig med iofs efter att jag har varit här
- Klara mit ute i samhället och stå på egna ben

Rätt mycket och rätt så tunga grejer.
Men jag är fan bäst så jag ska nog allt klara det mina vänner.

Annars idag händer inte så mycket.
Det är städdag och jag ska städa övervåningen, helt själv med det är schysst ändå.
Plocka lite bara så är det klart.
Har just nu en sovande pojke i min säng.
Han har ett eget rum, men mitt spökrum verkar vara bättre.
Och det gör mig inte speciellt mycket.
Haha..

Nej, nu ska jag fixa i ordning lite här på mitt nya rum.
Bytte till ett mindre och finare rum igår.

See ya'll folks!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Skola har jag åxå lite planer på sen när mammaledigheten e slut.

Kanske vi kan plugga tillsammans?

2009-06-11 @ 14:32:32
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Yoioo

Jag kan inte lova något..

Men spåna på det i alla fall.

Hur vill du ha den i sådana fall?



Puss <3

2009-06-11 @ 16:59:29
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0