Midsommar på behandlingshem!

Herre min gud.
Ingen alkohol på midsommar?
Funkar det verkligen.
Känns rätt så kefft.
Min första midsommar på flera år som jag inte är berusad av någonting.
Och Andreas åkte här ifrån idag.
Hade lätt velat följa med, det hade blitt massa skoj.

Men jag får sitta här och lyssna på min MP3 och låtsas som att det är en vanlig dag.
Längtar tills på Söndag då vi ska åkta till Barkaby och kolla kläder och sånt.
SHOPPA, i love it!
Och så får jag min nya telefon om 7 dagar.
Vilket är jävligt bra för att jag fick ett mess av Telia idag att mitt abonemang går ut om exakt 7 dagar.
Bajs!

För att prata lite om övriga saker så har jag haft ångest konstant sedan mitt lilla psykbryt här för några dagar sedan.
Jag väntar bara på nästa.

Tur att man har folk runt omkring som bryr sig.
Robin är bra stöd också.
Han tar mesta av min tid här.
Brukar sova med mig eller bara ligga hos mig tills jag somnat på kvällen.
Skönt som fan eftersom jag har svårt att somna själv.

Nej, men jag ska duscha och tvätta nu.
Kanske skriver ikväll.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0