Lördag på behandlingshemmet.

Dagen började lite surt.
Jag hade gått upp för att borsta tänderna och sådant när det knackar på dörren.
Personalen tänkte tränga sig in och kolla om jag va själv på rummet vilket jag inte var.
Hade en sovande Robin i sängen och det va la kanske inte så passande.
Men han fick förklarat för personalen att han kommit in på morgonen för att titta på film och sedan somnat.
Själv va ju  jag faktiskt vaken och så var det.
Blir la ett låååångt samtal på Måndag angående detta antar jag.
Så kan det gå ibland.

Annars idag händer det ingenting.
Några ska dra iväg på biljard,
Men inte jag.
Själv ska ju jag till Gröna Lund imorgon.
Hoppas det blir kul.
Men så mycket mer händer inte här på behandlingshemmet.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0